Hockey!

Jag har varit i Luleå och sett min älskling spela hockey. Han var duktig! Men dom förlorade ändå. Egentligen hatar jag att se hockey, men det är rätt spännande att se live, speciellt när man känner någon av spelarna ;)

Blir träningssugen av att se folk röra på sig och svettas. Imorgon ska jag få svettas igen! Ser ut som att jag och älsklingen far till folkan och tränar på gymmet där. Har inte tränat där tidigare, men min svärmor jobbar där, så vi kommer in där gratis. Lika bra att passa på då!

Imorgon ska jag träna ben. Har träningsvärk i nästan hela överkroppen. Lite konstigt eftersom jag inte tränat alla muskelgrupper där de senaste dagarna, men så kan det vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0