Lite egen-tid och ändrade nyårsplaner

Sitter här och väntar på att fotbollsmatchen ska ta slut. Älsklingen är nämligen hos Mange och ser Arsenal ikväll. När det är Arsenal på tv får inget komma ivägen. Linus får sin egen-tid då. Det får han även när han ser hockey eller spelar hockey. Jag får min egen-tid när jag tränar och pluggar. Men jag saknar honom så fort vi är ifrån varandra.

För övrigt så har vi ändrade planer inför nyår! Vi tänkte fara till Piteå, men istället far vi till Pålsträsk. Jag, Linus, Jessika och William firar nyår tillsammans. Kan ju inte bli annat än bra, roligt och mysigt! ;)


Jessie är en av mina bästaste och finaste vänner. Så det så! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0