Lunchtime!

Livet känns underbart! Trots kylan ute går jag omkring med ett leende på läpparna. Jag tror att det är för att stressen börjar släppa. Det känns att julen närmar sig och det känns som att jag har det mesta under kontroll.

Efter dagens föreläsning gick jag och Elin och skickade in abstraktet till konferensen. Så då var det gjort! Nu behöver vi inte tänka mycket mer på den förrän efter jul.

Sedan tränade jag på IKSU för sista gången på evigheter. Det var nice, men lite nostalgiskt. (Jaa, jag blir lätt nostalgisk!)

Har även hunnit handla lite (en liter fil, 500 gr jordgubbar, julklappspapper och tuggummin för att vara exakt) och tankat för dygt 500 kr. Shiiiet vad det går pengar alltså.
Har levt utan mjölk i kaffet i en vecka för att jag anser det som "onödigt" och sparar in lite pengar på det. Jag har ätit morgongröten utan jordgubbar också, m.m. Inget bröd eller pålägg har jag haft heller. Så jag unnade mig en liter fil idag, och det blir dagens lunch, morgondagens frukost och morgondagens lunch! Yäääy, vad varierat jag äter ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0