Magsjuka

Jag har lyckats bli sjuk, därför har bloggen blivit lidande. Kände inatt hur magen bara vred sig och krampade så gick upp och hämtade en hink som behövdes bara några minuter senare. Kommer inte ihåg när jag senast hade magsjuka.

Det är tur att jag har min älskling. Han har tagit hand om mig hela dagen och varit hur gullig som helst!

Idag har jag mest legat och halvsovit. Det är först nu som jag har klarat av att vara uppe i mer är 10 minuter. Är trött och energilös. Det jag har fått i mig idag är i princip bara vatten. Har även druckit Sprite som Linus for och köpte åt mig så att jag kunde få i mig energi. Och nyss har jag ätit en clementin. Det tog en timme. Det är all energi jag har fått i mig idag!

Hoppas verkligen att jag är frisk imorgon. Magsjuka brukar väl vara kortvarigt? Pallar inte att må så här. Behöver plugga. Hade planerat in en pluggdag idag, men får ta det när jag blir frisk. Det är stressande att inte kunna plugga när jag behöver det, men jag klarar knappt av att se på tv idag. Har ju mest legat i sägen.

Jaja. Hoppas att alla andra är friska! Jag håller mig i karantän här hos Linus så att jag inte behöver smitta någon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0