Morgondagens planer

Har haft en lugn plugg- och myskväll. Linus har farit iväg till Magnus för att se Arsenal, så jag ska väl plugga lite till. Man får passa på när man har tid ;)

Imorgon blir det morgonträning med Jessika. Eller jättetidigt är det inte, men att träna klockan nio är jag itne riktigt van vid längre. Har vänt lite på dygnet nämligen ;) Men det blir nice! Man kommer igång riktigt bra när man tränar tidigt! Full av energi hela dagen, och det gillas!

Efter träningen ska vi dra iväg mot Luleå och se vad staden har att erbjuda. Kanske kan hitta något på mellandagsrean eller så? Lite nya kläder skulle ju vara kul att kunna köpa sig nån gång! En munkjacka eller liknande skulle jag också behöva att ha på när jag tränar innan jag blir varm och när jag är klar. Det finns lite grejer som jag kan behöva faktiskt!

Senare på dagen/kvällen kommer kanske Linnea hit och umgås med mig litegranna. Det blir roligt! Har bara hunnit träffa henne en gång sen jag kom upp till Älvsbyn. Lite tjejsnack med henne behövs ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0