Tentaplugg!

Nu är jag hemma! Har haft en trevlig pluggdag på skolan med Elin, Anna och Sara.
Här även fått veta att vi ska ha 40 sidor till att lära oss till tentan på fredag. Sammanfattningar på 14 böcker. Kul kul.
Tur att man kan få sån information genom facebook när lärarna är dåliga på att informera!

Har med andra ord lite att göra innan jag ska hämta min darling på busstationen klockan nio.




Just ja! Har tränat också. Tänkte ju träna bodypump och spinning idag, men varken tiden eller energin fanns för att träna två timmar, så det blev bara bodypump idag. Kommer ha tid att träna mer efter tentan, så att det bara blev bodypump idag stör inte mig. Så kan det vara ibland ;)


Kommentarer
Postat av: elin

Vilken goskatt :)

Har du något tips på en bra plattång? inte allt för dyr. :)

kram!

2010-12-04 @ 17:15:30
URL: http://esahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0