Träning

Nu har jag varit på gymmet och instruerat. Ska knåpa ihop ett träningsprogram för nybörjare. Dvs mycket maskiner och mindre fria vikter. Det var längesen jag tränade så, så det är lite spännande att göra såna träningsprogram åt någon annan.

Har även hunnit träna lite själv på gymmet idag. Några tricepsövningar körde jag. Sedan blev jag väääldigt sugen på att köra bamsecurls så jag gjorde några set biceps också. Höll på att göra PB till och med, men det gick inte riktigt. Nääääära. Så nästa gång kanske?

Hur som helst så ska jag nog tillbaka till gymmet ikväll. Planen är att träna lite mer styrka och sedan kondition ett tag. Känner att jag behöver vänja mig lite inför nästa träningsperiod som börjar 1 jan. Då blir det mer kondition, annat styrkeupplägg, m.m. Min byggarperiod som jag haft under hösten närmar sig sitt slut, med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0