Träningssnack

Idag tränade jag biceps + 8 set mage. Mycket skönt! Dock kände jag tröttheten och segheten genom hela passet. Varför är jag så trött hela tiden? Kanske välbehövligt med ett litet juluppehåll från skolan för at återfå glädje och motivation? I guess.

Men hur som helst så pumpade jag på rätt bra ändå.
Så jag är nöjd. Körde förresten en övning för ländryggen på slutet också. Men det gör jag ju rätt ofta, så jag antar att ingen är förvånad? ;)

Igår satt jag och knåpade ihop ett nytt träningsupplägg. Ska utveckla det lite mer, men har i alla fall en början nu! Har slarvat lite med tidigare upplägg under hösten. Ibland har jag till och med inte planerat alls utan bara gått till gymmet och tänkt; jag kanske ska träna bröst idag?
Inte bra ;) Måste ha lite bättre planering så att alla muskler får chansen att växa lika snabbt ju!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0