Träningssugen

Efter tre dagars julledighet från träningen håller jag på att dö av rastlöshet. Imorgon väntar troligtvis två besök på gymmet. På förmiddagen ska jag vara personlig tränare och på kvällen ska jag träna med pappa. Längtar, massor!! 

Har blivit alldeles för mycket godsaker i helgen. För mycket. Inte för att jag är en sån som får ångest av att äta mycket onyttigt och tror att jag ska gå upp 10 kilo eller nåt. No no. Menar snarare att det är onödigt att äta så mycket att man mår illa, vilket jag lyckats med ett par gånger denna helg. Massa julmat, fika, chokladpraliner och annat sånt som man "ska passa på att äta" eftersom det bara är en gång per år. Sen ligger man där och håller på att spricka. Är det bra? Haha.

Nää, vet ni. Jag längtar lite till Umeå. Bara för att jag vet att när jag kommer hem så äter jag hälsosamt (med vissa undantag, of course!), jag har gymkort och jag kan träna precis när jag vill. Här i Älvsbyn kan jag bara träna på gymmet när jag har någon att fara dit med, eftersom jag inte har något gymkort här nu.

Jaja, ska vila ikväll och tagga inför en härlig träningsvecka. För övrigt ska ett nyårslöfte vara att köra mer cardio. Oh, yeeeees.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0