Trötter

Nu är jag trött. Kanske är ett bra tecken? Kanske kan ta mig i säng i tid och sova några timmar innan jag ska upp? Larmet är ställt på fyra. Då hinner jag snooza ett par gånger innan jag måste upp. KUUUUL!
 Inte alls taggad för bussen imorgon. Jag kommer vilja sova, men istället ska vi ha redovisningar under vår sex timmar långa bussresa. Tur att vi stannar i Luleå. Har ett par föreläsningar där innan vi drar vidare mot Haparanda och Finland och överallt dit vi ska.

Under eftermiddagen har jag inte gjort mycket alls. Städat lite, rensat kattlådan, packat lite inför morgondagen, läst ett kapitel i nya kursboken, kollat upp lite om morgondagen och torsdagen osv.. Väldigt lugnt!

Ska strax gå till Anders och Annica och ge lite info om kattmaten osv. Dom ska vara kattvakter åt mig när jag är borta. Det är bra, för min lilla bebis behöver mat ;)


Den här boken har vi börjat med nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0