Varför går det inte att logga in?

Dom har ändrat Blogg.se nu så det kommer upp en massa annonser, men det finns ingenstans där man kan logga in!? Jaja, får väl blogga från telefonen tills vidare då! Idag har jag umgåtts med min fina fina vän Jessika! Vi var på gymmet och tränade. Mest triceps idag! Fick visa Jess lite övningar som hon kan köra :) sen for vi hem till henne en stund också :) Nu är jag hos Älsklingen igen. Han och tommy ser hockey så jag ska väl roa mig med att plugga eller nåt då! Har en massa att läsa, uppgifter att göra och anteckningar att renskriva. Kändes dock väldigt segt att börja. Men när man väl kommer igång brukar det ju gå lite bättre ;)

Kommentarer
Postat av: martina

Hej!

Gå gärna in på min blogg och kommentera om vad du tycker om dagens miljö och samhälle i inlägget med Jonas Brother och Friends for Changes.



Ha en bra kväll!

/martinaherrstrom.blogg.se

2010-12-16 @ 18:49:49
URL: http://martinaherrstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0