Bra start på lovet :)

Jag har haft en väldigt rolig helg! Igår var jag på gymmet på dagen (typ ett-halv tre), sen fixade jag och pappa lite mat till en knytmiddag som kören skulle på. (Den gamla kören alltså. 45-åringar och jag typ ;P). Det var nice! RIktigt god mat och sen gick det bra att sjunga också! När vi övade sjöng jag altstämman eftersom det inte fanns några altar, men igår var det för lite sopraner, så jag fick göra en liten snabbinlärning på nya stämmor, haha. Men det gick bra :) Inte så svårt :)

Vi vr klara där vid halv åtta och då for jag, Josefina och Johanna till Pålsträsk till Jessika. Det var riktigt trevligt! Det blev en hel del skratt när vi spelade "Med andra ord". Klockrent spel alltså ;) Extra roligt blir det när man är lite trött och lätt spårar ut lite ;)

Det blev kanske lite lite sömn inatt. Kom i säng vid två och somnade ju inte direkt. Sen skulle jag upp nio eftersom jag och Lina skulle vara å sjunga klockan 10 (eller övning 10, "framträdande" 11). Och Lina var så otroligt söt när hon sjöng! Åååååh :)
Vi var klara där typ ett och då for jag till Kanis och åkte slalom med Josefina, Christoffer, Jessika och William. Det var kul! Det var första gången jag åkte i år och det var roligare än jag minns, haha ;)

Sen for jag hem och duschade och åt middag och sen var det dags för körövning med Accent. Vi har en ny körledare och hon verkar vara bra :) Hon är väldigt duktig på att sjunga iaf!

Nu är jag hemma och ska ha en chillkväll med popcorn och DH, hehe. Sen går jag till Linus när han kommer hem från träningen :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gilla gilla gilla! :)

2010-03-01 @ 00:19:33
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0