Fredagens händelser

Imorse var jag på gymmet. Klockan tio. Var lite småtrött, men det gick rätt bra ändå :) Jag tränade biceps och rygg och sen sprang jag i en timme.

Klockan ett hämtade jag upp Jessika och Lina och vi drog iväg till Piteå för lite shopping. Jag kan lova att jag hittade en hel del, men det var bra priser på allt. Köpte dessutom en tunika och ett par byxor från barnavdelningar, hehe. Blir billigare så liksom. Men jag köper bara "neutrala" plagg där, för det kan ju bli lite pinsamt att ha likadana kläder som syrrans kompisar liksom ;) Men jag fyndade en hel del idag :)

Ikväll blir det Cleo! Vi drar iväg mot Luleå vid tio. Jag ska vara chaufför, för jag ska ju ändå vara nykter. Då är det ju lika bra att köra :) Jag har varit helnykter sen nyår. Det känns faktiskt riktigt bra :)

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin kväll. :)

2010-02-12 @ 20:10:33
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Linda Morén

Är de kul att gå ut i Luleå ? Har inte provat det än :D Ha det bra!



2010-02-13 @ 15:43:07
URL: http://lindamooren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0