Heeeeeelg

Igårkväll hade vi en massa folk här och det var roligt :) N'r alla hade farit for jag hem till Linus och sov där. Det var tänkt att vi skulle fara på Jokkmokks marknad idag, men det var -26 där så det var ingen idé att fara. Lite synd, för det hade verkligen varit kul att fara dit å kolla! Men vi får väl ta det nästa år istället då :)                   

Jag har hunnit vara på gymmet med pappa idag. Jag tänkte egentligen träna imorgon, men eftersom vi inte for till Jokkmokk så hann jag ju träna idag. Idag blev det rygg och biceps och det gick riktigt bra :) Har dock enorm träningsvärk i bröstmusklerna efter gårdagens pass! SKönt ;)

Ikväll ska jag umgås med min fru och några fler. Det blir nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0