Sjuk :(

Igårkväll började jag känna mig "kraxig" i halsen och sedan blev det bara värre och värre. Inatt har jag inte kunnat sova för att jag har haft så ont i halsen. Har även varit snuvig, så det störde också sömnen en aning. Och så störde jag ju Linus sömn också (FÖRLÅT). Imorse funderade jag på om jag skulle kunna fara till Piteå på den där utbildningsmässan, men jag orkade inte. När jag ringde om sjukanmälde mig hörde hon knappt vad jag sa för jag kunde nästan inte prata. Så det kanske var bra att jag stannade hemma?! Det är fyra kompisar som har hört av sig undrat vart jag varit. Haha, kul att någon saknar mig iaf :)

Jag tänkte gå hem vid åtta, men hade verkligen ingen energi så jag stannade kvar till elva då Linus skulle upp. Sov litegrann på morgonen. Typ en halvtimme i taget, så det blev ingen djup sömn. Men bättre än ingenting iaf! Nu är jag hemma och det känns lite bättre i halsen, men långt ifrån bra. Tråkigt. Jag kan ju inte träna om jag har ont i halsen. Måste vila i minst två dagar. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0