Störande på gymmet

Eftersom mitt gympass var så dåligt tidigare idag så följde jag med pappa under kvällen. Det största problemet idag har varit att det har varit så mycket folk. Det var mycket mer folk på kvällen. Man ryms knappt och får vänta innan man får köra det man har tänkt. Och då är det ju liiiiiite irriterande med alla dessa killar som tränar i grupper och tar en stång, lyfter på vikter och sitter och pratar i 5-10 minuter innan dom ens börjar med första setet. Och sen är det samma sak mellan varenda set. Undrar hur lång tid det tar ör dom att träna egentligen? Haha ;P Dom är lite störande för oss som vill träna lite mer effektivt och inte är så sugna på att stå och vänta på vikterna medan dom pratar ;P

Sen har jag varit hos Linus. Vi har kollat på lite tapeter till lägenheten. Jag tyckte att jag hittade några fina fondtapeter, men Linus dissade dom. Dock tyckte Susanne typ samma som jag :)

Nu ska jag se ett avsnitt av DH. Börjar bli lite beroende av det ;) Ser det nästan varje dag nu, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0