Update ;)

Jahappp! Vad har hänt de senaste dagarna då? :) I torsdags var vi hemma hos Linus arbetskompis Emil. Har bara träffat Emil en gång tidigare, men har är riktigt snäll :)

Igår vaknade vi vid tio-elva nån gång och klockan ett for vi och tittade på en lägenhet på byn som Linus funderade på. Vi får se om det blir den eller nån annan. Den här lägenheten kan behöva renoveras lite, men annars var den fin :) Det var en etta, men det var som en två. Man kan till och med dra igen dörrar mellan rummen så att det blir två rum. Så den var stor iaf :)

På eftermiddagen var jag på gymmet och tränade bröst och vader. Det var skönt :) Har saknat träningen massor under de två dagar då jag var sjuk, hehe ;)

Sen for jag och handlade mat och efter det lagade jag mat, TACOS ;) Efter middagen for jag ivg på körövning och när jag kom hem var jag med Johanna.

Nu har ni fått lite uppdatering ;) Idag fyller min mamma år, så morfar och hans fru kommer strax hit. Sen har jag inte så mycket planer. Ska fara å träna iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0