Cleeeeeeeo

Fredagkvällen var grymt nice! :) Vi flickor hade jättekul på Cleo! Dansade i några timmar mådde allmänt bra, men sen blev min mobil stulen och mitt humör sjönk till botten ;P Fast det blev bättre efter ett tag. Men jag var fortfarande lite sur när vi stod i kön till garderoben, så när en del killar försökte tränga sig knuffade jag undan dom och sa: "Trängs inte!" och om dom fortsatte stampade jag dom på fötterna och trängde mig tillbaka framför dem. Hahahahah. Man får skylla sig själv om man trängs!

Igår var jag på radiohuset och fixade ett nytt sim-kort med samma nummer. Skönt att det gick, för jag orkar inte byta nummer en gång till. Jag byter ju jämt ;O Fyra gånger under 2009. Liiiiiite väl ofta kanske? Så det var bra att det gick att ha samma :)

Idag planerar jag att vara på gymmet vid tolv. Hade vilodag igår, så jag är jättepeppad idag, hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0