Ledig idag

Glömmer ju nästan bort att skriva blogg här! Har ju en annan blogg, men där skriver jag bara om träningen osv. Men här kan jag ju skriva om lite annat :)

Idag har jag varit ledig! Skönt! Gick hem från Linus ett tag efter att han hade farit (jag var trött och sov typ en halvtimme längre ;P). Kom hem vid halv tio och skottade snö. Hade ju minst 5 cm snö över hela gården, så jag tyckte att det behvdes skottas!

Sen har jag varit på byn och tjorvat en massa på banken. Skulle sätta in pengar på mammas konto, men hade inte hennes kontonummer, bara kortet och det har alltid funkat när jag har haft med mitt kort, men mamma har Nordea. Nordea har ingen egen bank här så man får göra bankärendena på swedbank, men dom kunde tydligen inte kolla kontonummer :S Stört!

Sen var jag på gymmet och tränade axlar. Det var väldans skönt ;) Lite ökningar idag till och med. I loooooove it! :)

Här hemma har jag fortsatt med brödbakningen. Brödet jäser nu och ska in i ugnen på ca 1 timme. Hoppas det blir gott! Det är lite grövre och jag har satt solroskärnor och hasselnötter i det. Tror det blir gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0