Mobiltjorv

Känner att jag inte riktigt orkar blogga här varje dag ;P Men jag kan ju berätta litegrann om senaste dagrna iaf! Jag fick helg redan i onsdags. Tre dagar skola och fyra dagar helg - det gillas! På onsdagen kom Rebecca hit och så gjorde vi psykologiuppgiften tillsammans. Jag läser ju inte psykologi nu, men vi fick den här uppgiften just innan jul och fick lämna in den efter om vi ville.

Igår for jag till Luleå-town. All by myself. Hade egentligen tänkt att lämna in min telefon på lagning, men jag har inget kvitto kvar. Det var pappa som lämnade in min telefon sist och tror ni han kommer ihåg vart han har satt kvittot?!? Gaaah. Men det finns risk för att garantin gick ut i december, och det började tjorva i början av januari. Det är ju som typiskt!
Men jag for ju då till Luleå ändå och var där i ett par timmar. Hittade faktiskt två koftor, underkläder och lite andra smågrejer. Navelsmycke å sånt! :)

Sen har det väl inte hänt så mycket! Har tränat, som vanligt, hehe. Och så har jag varit en del med Linus, som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0