Såna där nyårslöften, ni vet

Vet inte riktigt hur det blir med nyårslöften å sånt. Har väl mer "mål" i år. Saker som jag vill uppnå innan året är slut, men det är liksom inte några löften. Inte för att det kanske är så jättestor skillnad ;P Beror väl på hur man tänker ;P


* Jag ska vara en jättebra kompis och flickvän, haha ;)
* Jag ska göra 20 saker som jag aldrig har gjort tidigare
* Jag ska bli bra på att spela gitarr
* Jag ska kunna springa en mil. Utan pauser.
* Jag ska kunna göra 10 chin-up
* Jag ska tänka mindre, göra mer! (Inte alltid, men alltså.. äh, ni fattar!)


Hehe, sen vet jag inte riktigt. Men det är ju kul att ha lite saker som man vill klara av. Bra för att hålla motivationen upp, liksom. Om man har mål att sträva efter blir det ju roligare ;) Och så blir man glad när man klarar det.



Kommentarer
Postat av: caroline

gott nytt år! hoppas dina nyårslöften blir verklighet! :)

2010-01-02 @ 14:20:33
URL: http://ccarolineth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0