Skolarbete pågång!

Idag är jag nästan helt frisk! Konstigt! Men skönt :)

I Engelska B ska vi skriva om något som har med våran inriktning att göra. Eftersom jag har musikinriktning har jag valt att skriva om ABBA, haha. Har bara skrivit en halv sida än, men jag antar att vi har rätt lång tid på oss å jag tänker inte stressa med det. I Engelska C ska vi skriva om författare (igen) och den här gången har jag James Joyce. Jag är nog redan klar med det. Kanske lägger till något mer sen, men jag har ju hela veckan på mig. Vi får vara lediga resten av lektionerna i veckan för att kunna göra det hemma, så jag har bara en lektion imorgon och är ledig på torsdag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0