Svammel

Igår kunde vi inte sova så vi låg och pratade och svamlade en hel del, haha ;P Vi stretchade genom att ligga med ryggen på sängen och benen mot väggen medan vi pratade. Kul med lite annorlunda (prat)ställningar ;)

Klockan åtta ringde Linus larm för han skulle börja jobba nio. Tror ni att jag somnade om nå? Nääääääää. Men jag låg kvar till halv elva ändå och passade på att njuta av att ha sovmorgon och kunna ligga kvar tills man är helt pigg och orkar stiga upp. Men halv elva tyckte jag att det var dags att gå hem, haha ;P

Har förresten träningsvärk i rumpan och vaderna idag. Känns som att jag har träningsvärk överallt nu ;O Men det blir nog vilodag imorgon, så då får musklerna vila lite. Idag ska jag köra så mycket axlar som jag orkar, hehe. Har inte nå träningsvärk i axlarna, men i armarna, så det är väl bara att köra så gott det går idag då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0