Tråkigt att vara inomhus!

Wihoo, min mobil är jättebra. Verkligen. Nu funkar varken ljudet eller kameran. Måste ha på vibrationen för att märka om det ringer å så. Och jag måste ha vibrationen på larmet också, för annars vaknar jag inte. Och jag HATAR att vakna av det. Vill ju ha en melodi att vakna till så man kan vakna lite lugnt och stillsamt. Gaah. Telefonen ska lämnas in snarast!

Idag har det inte hänt så mycket. Har varit å tränat. Sen har jag inte gjort nå annat ;O Har varit sugen på att ta en promenad idag, men det blir inte för det är alldeles för kallt. Hoppas på bättre väder imorgon! Det är ju tråkigt att vara inomhus hela tiden. Man blir ju lite rastlös och galen liksom ;P Men på en timme ska vi börja fara mot Piteå och se Avatar. Linus slutar jobba åtta, filmen börjar halv tio och man ska vara MINST en halvtimme innan och hämta ut biljetterna. Och så ska vi hinna parkera bilen hos Linus pappa också, för det känns inte som att det är någon bra idé att ha bilen utan motorvärmare i 35 minusgrader. Lite stressigt kanske det blir, men det är nog lugnt :)

Nu ska jag fixa nåt att äta! Och så ska jag ta med nå mackor eller nå åt Linus så han inte hinner svälta ihjäl under kvällen. Vore ju onödigt liksom ;)

Kolla kattens ögon! Hehe, söööt! Det var en av katterna som bodde på våran gård i Grekland förra sommaren :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sony Ericsson mobiler är inte speciellt bra hörredu, köp en Nokia istället! ;)

2010-01-09 @ 00:05:34
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0