En massa jobb

Har jobbat hela helgen. Nu har jag fem dagar kvar innan jag är ledig i två dagar. Två veckor kvar innan jag har semester i två veckor. Sen lite mer jobb, sen flytt till Umeå. Känns som att mitt liv är så planerat nu. Fast samtidigt rätt osäkert. Jag vet i princip precis vad som händer de här veckorna när jag jobbar. Jag är på jobbet elva timmar om dagen, sen hinner jag itne göra så mycket mer. Träffar oftast Linus en stund innan jag ska somna, och ibland vill jag bara ta det lugnt själv. Så mina arbetsveckor känns inte så spännande. Det som känns lite osäkert är ju det här med Umeå. Har inte fått tag på någon lägenhet än. Inget säkert klartecken iaf. Har sökt kring 20 boenden. Kanske fler. Men har ingen aning om hur det kommer gå, så vad händer om jag inte får tag på en lägenhet? Fastnar jag här i Älvsbyn då? Sånt är det som känns lite osäkert. Jag vill flytta till Umeå!

Men sånt ska vi inte tänka på nu ;) Vi får se hur det går! Allt löser sig på något sätt och jag tänker inte stressa upp mig över något :)



Om ni undrar så ser min arbetsbil ut såhär ;)

Älskar förresten när jag kom hem från jobbet och Lina sa:

- Emma, du ser så jobbig ut i dom där kläderna?
- Ser jag jobbig ut?
- Jaa, kläderna är ju så jobbiga.
- Du menar att jag har arbetskläder på mig?

Haha, hon är så söööööt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0