Första badet i Sverige i sommar

Igår var vi utanför kommunhuset och lyssnade på musiken som spelades där. Det var trevligt. Mycket trevligt folk! När det var slut där for jag jag, Linus, Acke, Krille, Morgan, Mimmi, Nordström, Christian och Franzi. Sen kom några fler dit. Vi spelade lite spel och pratade och så.
Sen kom någon på den briljanta idéen att köra på lite nakenbad på Selholmen, så vi gick dit. Men det var bara jag, Morgan, Acke och Jonas som badade. Det var lite kallt, men Morgan drog ner mig. Annars hade jag inte vågat ;P

Jag tror att vi somnade vid två. Och sen sov vi till tolv. RIktigt skönt att få sova ut lite! När vi hade vaknat for vi hem till mig och bakade en pizza som vi ska ha med oss till Boden ikväll. Den ser god ut ;)

Nu är det tre timmar kvar innan vi beger oss mot Boden. Först ska vi äta hemma hos Cissi och sen ska vi ut på Boden Alive. Kommer nog bli jättekul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0