Godmorgon!

Hann inte skriva nå igår. Men vet ni vad som hände på jobbet? Jag hittade ett skelett. Och det var rätt stort. Jag ringde till pappa:

- Jag har hittat ett skelett! Jag tror att det är från en dinosaurie!
- Jaha, är det en älg-dinosaurie eller en ren-dinosaurie?


Igårkväll packade jag och Linus. Vi har en väska tillsammans med lite gemensamma grejer och kläder. Och så ska jag ta med tält, luftmadrass och sovsäck också. Vi far när jag kommer hem från jobbet! Wiihooo! Det kommer bli grymt kul :D
Men det finns en nackdel med att vara enda tjejen och minst i sällskapet. Jag kommer få sitta i mitten i baksätet hela vägen ner och upp. Men så länge jag har någon att luta mig mot ska det nog gå bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0