Roliga nyheter!

Är på riktigt bra humör nu! Jag har nog fått en lägenhet i Umeå! Jag ska bara "invänta godkännande", men jag är först i kön och tror väl inte att det ska vara några problem att godkänna mig ;P Nackdelen är att jag inte får flytta in förrän första november, så jag får nog bo på hotell i två månader först. Men det kan ju också vara kul :) Fördelen är att den är på 35 kvadrat ist för 18. Det är en etta och inget studentrum. Så jag kommer nog trivas superbra! :)

och så ska ni få höra något annat roligt! Igår när jag startade bilen och körde till jobbet var oljemätaren i botten innan den gick upp till normal nivå. Jag var lite rädd att jag inte skulle ta mig fram. Så när jag var i Piteå pratade jag med Jerry och han gick ut för att kolla oljan åt mig. Sen kom han in och sa: "Vet du om att du har en iller i motorn?". Hehe, det var tydligen en iller med sju ungar som hade flyttat in under motorhuven och inte ville flytta. Vi provade det mesta. När vi tog fram brandslangen från garaget och sprutade överallt såg vi den inte sen iaf! men det gjorde arbetsdagen lite roligare iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0