SEMESTER!

Jag upptäckte något hemskt inatt. Jag har äntligen fått semester och har äntligen kunnat vara vaken längre än till elva. Men jag har ju missat all midnattssol nu när jag har jobbat! Det börjar redan bli mörkt på kvällarna. Men det gör väl inte så mycket egentligen :)

Idag har jag varit på gymmet. har inte kunnat träna någon muskel i överkroppen sen i söndags. Har haft en sån fruktansvärt träningsvrk i bröstmusklerna att jag knappt har kunnat röra armarna. Antar att jag körde lite väl hårt ;P Ville bara skrika och gråta för att det gjorde så förbannat ont! Men nu har det ågtt över :) Så nu kan jag träna på som vanligt igen! Underbart!

Sen har vi inte gjort så mycket. Vi tog sovmorgon till halv elva. Och så chillade vi bara ett tag på morgonen innan jag for och tränade, och efter träningen har jag duschat och gjort mig klar för fest ikväll. Nu ska semestern firas! Vi ska först till Linnea och sen ut på pdol och träffa folk och må bra :) Väntar bara på att Linus ska duscha så vi kan bege oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0