Tjalalalalalalalala

Idag på jobbet sprang en tranmamma och hennes tranbebis på vägen. Tror iaf att det var tranor :) Och så har jag sett ett par renar i dikena också. Och så har jag kört vilse lite också. Vet itne riktigt vart jag hamnade, men jag hittade en annan väg tillbaka och där stod det "Norrbottens län", så jag var tydligen i nåt annat landskap en stund ;)

Vet ni vad jag gjorde när jag kom hem? Jag for ut och åkte inlines. Har inte kunnat träna på evigheter eftersom jag har varit sjuk och hostat vid minsta ansträngning. Nu hostade jag lite i början och på slutet, men annars gick det bra. Jag har fortfarande en sån där knöl på halsen som man kan ha när man är förkyld. Men att jag klarade av att åka inlines idag utan att dö var ju iaf ett framsteg ;)


Bara för att den här mannen är otroligt snygg! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0