Filmkväll och långhåriga män

Nu skriver jag på stationära datorn. Ni kan räkna med lite mindre inlägg nu medan jag inte har någon dator. Men jag har beställt en, så på en vecka borde jag ha en igen ;)

Under kvällen har jag varit hos Ida på filmkväll. Vi tänkte fara till storforsen, men vi blev så få så vi bestämde oss för att se film istället. Vi såg först en rysare och sen en komedi. Och jag BORDE inte se rysare. Jag blir så sjukt rädd jämt. Fast samtidigt gillar jag adrenalinkicken ;) Hur som heslt så har vi haft en trevlig kväll :)

Imorgon ska mamma till stan, så jag bestämde mig för att följa med och söka efter ett par nya skor. Jag skulle verkligen behöva ett par nya, snygga, svarta, klackade skor. Så jag ska se vad jag kan hitta :)



Jag vet att jag har lagt upp den här bilden förut, men det var ett tag sedan. Samuel frågade idag om jag gillade långhåriga män eftersom jag tyckte att en kille i en av filmerna vi såg var sjuuuuukt snygg. Han var långhårig. Och när vi var i Bulgarien kunde jag itne sluta titta på en långhårig man. Att han var över 30, tysk och hade fru och barn spelade ingen roll. Titta går ju alltid. Eller hur? ;) Men poängen är att han antagligen har rätt. Jag gillar långhåriga män, men dom måste se bra ut. Jag menar, vem som helst ser inte bra ut i långt hår. Men snubben på den är bilden är så frunktansvärt het att jag skulle kunna titta på honom i evigheter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0