I wont cry

Jag har spenderat förmiddagen på nationnaldagsfirandet uppe i kyrkan. Jag har lyssnat på när Brasset för sista gången. Sen fick Linus ett stidendie och morfar spelade med dragspelsklubben. Träffade Johanna där. Och så träffade vi Alexandra och Theo. Kan erkänna att jag är liiiiite sugen på att ha en liten bebis. Fast när jag tänker på att jag knappt kan ta hand om själv inser jag att det inte är någon bra idé ;)

Nu ska vi äta lite och sen kommer våra släktningar från gbg hit :) Funderar på att baka en ananaspaj så vi har något gott att bjuda på. Får se om jag orkar :)


Bild från Rhodos.



I wont cry
I'm telling you that
I wont cry
And even if I do,
it's not because of you
I promise you that
I wont cry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0