Kursdag

Imorse vaknade jag kvart i fem, gick upp, cyklade hem, åt frukost, skjutsade Linus till Öjebyn, köpte frimärken, postade brev och var klar med allt det klockan sju. Inte ofta man är så effektiv på morgonen! Sen har jag varit på kurs hela dagen. Kände som en riktigt vägarbetare eftersom jag tom SPIKADE PROVET i slutet av dagen. Tyckte det var bra gjort eftersom min trötta hjäörna egentligen inte ville ta in någon information ;)

Kom hem fem, har ätit middag och sen la jag mig i sängen och vilade ca en timme. Nu ska jag iväg på jobbmöte. Sen verkar det bli så att Cissi sover hos mig. Så jag hinner inte vila mer idag. Får vara trött imorgon också, helt enkelt. Och sova i helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0