Måndag

Det känns som att jag börjar få in mina nya jobb- och sovtider nu. Igår gick jag och la mig vid tio och idag är jag faktiskt ganska utvilad. Skönt :) Ligger ju dock ca sex timmar före Linus tider. Så nu när klockan är sex är det som att den är tolv för mig egentligen. Okej, tror inte att nån fattade det där, så vi lämnar det helt enkelt ;)

Ska hoppa in i duschen och göra mig klar inför kvällens äventyr som består av att vara hemma och samla energi. Vila vila VILA. Men det kan ju också vara lite intressant. Kanske?

Jag tog lite bilder idag på jobbet så att ni kan få se vad jag håller på med. Orkar dock inte lägga in dom just nu, så ni får vänta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0