Midsommarhelgen

Midsommar i Råneå var awesome! Vi hade superroligt helt enkelt. Åt god mat, drack öl, badade badtunna, spelade kubb osv. Mycket nice!

Igår var Linnea hos mig en stund och sen gjorde jag i princip ingenting. Var trött. Fortfarande förkyld och passade på att försöka vila bort förkylningen lite. Känns som att jag kör på för fullt trots att jag är sjuk. Jobbar fast jag borde vara ledig, sover borta fast jag vet att det blir mindre sömn, umgås med vänner och Linus när jag borde ta det lugnt, osv osv. Men man måste ju få leva liksom! :)

Idag har jag städat. Jag vaknade klockan åtta. Brukar tycka att söndagar är sega även om jag vaknar vid elva, så idag har jag sysselsAatt mig med att städa. Nu är det renare och finare än det varit på LÄÄÄNGE. Synd bara att det kommer bli stökigt igen på ett par dagar, hehe ;)

Kvällens planer är inga alls faktiskt. Får se om det dyker upp något. Måste iaf bli en tidigt kväll eftersom arbetsveckan börjar om imorgon och då ska jag upp fem igen ;) Alla arbetslösa vänner har vänt på dygnet och det har ju jag också, men åt fel håll ;)




Jag vet att jag har lagt upp den här bilden förut, men jag blir så glad av den. Några av mina fina älsklingstjejer är ju här och alla är så fina :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0