Nya skor!

Idag har jag varit i stan och jag har hittat precis vad jag behöver. En liten gul klänning att ha somriga utekvällar, en bodylotion (jag vet att jag redan har ungefär 10758 såna redan, men ändå ;P), lipbalm och två par skor. Tänkte ju bara köpa ett par, men det blev ett par klackade pumps och ett par platta. Känns bra :) Är supernöjd faktiskt!

Ikväll var jag sugen på att dra ihop en spelkväll. Spela kort och andra spel. Det verkar som att det bara är jag, Johanna och Christoffer som kan var med. Men det blir ju nice det med ;)


Hela dagen har jag gått runt och nynnat på "Hej, mitt vinterland". Haha, jag är knäpp, jag vet. Det är ju typ sommar nu. Men nu lyssnar jag på Hey Jude. Den är beroendeframkallande. Älskar den låten :)

"Take a sad song and make it better"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0