On my way back to reality

Fortfarande sjuk, men mår iaf lite bättre idag. Och imorgon SKA jag jobba! Blir ju en kort vecka eftersom det är midsommar på fredag och då är jag ledig. Blir skönt! :)

Idag har jag varit hos Linus i några timmar, men klockan tre for han till jobbet. Han slutar åtta. Får se om jag orkar träffa honom då. Min nya sovtid är ju nämligen klockan nio om jag vill ha åtta timmars sömn. Så vi får se :) Men kul att göra annat än att bara ligga hemma iaf!

För övrigt har jag nästan sett en hel säsong av vänner på två dagar. Så roligt har jag n är jag är sjuk ;)


Kommentarer
Postat av: finalinafina ♥

Jag är med i en outfit-tävling på Ellos, gör mig superglad och rösta på mitt bidrag! Om du inte vill så är det bara att radera denna kommentar eller något :-) Kram!



Här är länk: http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=49792&id=216&action=confirm

2010-06-21 @ 15:12:15
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0