Presenter

Jag har faktiskt sovit ungefär två timmar idag. Känns bra :) Mår helt konstigt. Är som trött och magen känns tom, vilket kan bero på att jag inte har ätit så bra idag. Är egentligen hungrig, men känner mig nästan illamående av tanken på mat och är inte sugen på något. Det brukar vara så när jag in te har sovit. Men jag har då ätit lite middag iaf, och sen lite fika eftersom morfar och Eivor är här och firar mig :) Lite mycket fika på sista tiden? Ojaaa. Haha, är faktiskt lite less ;)

Jag har fått lite presenter också. Skålar, en kruka med en blomma i, en glasburk att ha typ kakor eller nåt i, ett halsband, nå som jag inte vet vad jag ska kalla det och så pengar. Känns som att jg bara får flytta-hemifrån-grejer nuförtiden. Fast det är ju bra eftersom det bara är ett par månader kvar innan jag skaffar eget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0