Stressad!

Jag trodde att det här sklle bli en lugn dag, men plötsligt har jag massor att göra! Efter en veckas semester är jag inte så van ;)
Dagens planer är att fara förbi Ingrid, fara till SV Nord och försöka få tag på mina låtar eftersom Jonas inte svarade igår fast jag försökte få tag på honom hela dagen. Alltså far jag til lSV Nord och ser om nån annan kan hjälpa mig. Sen ska jag till skolan och prata med Gunnar om mitt projektarbete, lämna in projektrapporten och eventuellt låtarna om jag år tag på dom. Efter det ska jag och Anders gå till Piteå-Tidningen och prata med dom om musikskolan. Sen ska jag till gymmet och köra ett dunderpass innan jag ska hem och äta middag. Så hela dagen är planerad :) Ikväll ska jag kanske umgås med Johanna och Christoffer. Fast Chris var inte säker eftersom han fyller år idag och kanske skulle få besök.

Så ser min dag ut ;) Och justja! Jag ska tömma min dator också. Den ska lämnas in senast imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0