Always look on the bright side of life

Helt amazing dag idag! :D Har till och med haft på mig skinnjacka. DET är vårkänslor ;D

Jag var på gymmet tidigare idag, men det känns som att kroppen kan behöva vila lite nu. Jag körde på så hårt det gick idag, men det blir vilodag imorgon. Tråkigt. Jag brukar inte vara så bra på att lyssna på kroppen, jag bara tränar en massa och sen kommer jag till en punkt där det inte går nå mer. Så nu ska jag ge kroppen en extra vilodag, även om huvudet inte vill det egentligen ;) På alla vilodagar saknar jag ju den där endorfinkicken som träningen ger ;P

Sen gick jag ute på byn en stund. Passade på att söka lite jobb, så vi får väl se om det ger nå resultat. Har eventuellt fått sommarjobb på ett ställe ;) Skulle vara grymt kul! Inte världens bästa place att jobba på kanske, men bättre än ingenting. I need money ;)

Sen for jag till skolan. Dagens enda lektion tog typ 20 minuter. Engelskaprov. Tror det gick helt okej faktikst :) Och nu har jag påsklov! Härligt ;D Fats jag märker faktiskt inte så stor skillnad eftersom jag alltid är ledig torsdagar och fredagar och jag är rätt ledig dom andra dagarna också ;) Har haft tre vanliga lektioner i veckan och två lektioner då jag gjort prov. Så det är rätt chill nu ;D

Påsklovet är än så länge rätt oplanerat. Ska till stan imorgon och fixa ett nytt pass, sen blir det middag hos Reb. På fredag ska jag vara i studion. Sen vet jag itne så mycket mer. Eller jo, Kåbdalis nån dag och så ska jag till Linnea också. Men det är allt jag har inbokat och det känns faktiskt rätt skönt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0