.......................

Inatt har jag iaf sovit typ fem timmar. Det behövdes :) Har ändå varit trött hela dagen på jobbet idag. Men det är lugnt! Det var iaf kul att jobba idag. Har gått lite ärenden, stått i kassan och sen har jag underhållit kunderna med sång och piano, haha. Har spelat igenom tre notböcker ;P

Kom hem för mindre än en timme sen, har ätit och ska snart fara å träna. Det ska bli skönt. Jag tyckte ju att träningen igår gick rätt dåligt eftersom jag kände mig så svag, men ändå har jag lyckats få träningsvärk. Det är ländryggen och mina boobies som är lidande idag. Men ändå skönt.

Ska försöka hinna plugga lite sen också. Komemr inte hinna få in engelskauppgiften i veckan. Men Nylén får väl skylla sig själv när hon tror att jag ska hinna med en sån stor uppgift under lovet och praktiken. På lovet pluggar jag inte och nu hinner jag inte. Så vi får se hur det går. Har hunnit börja iaf.


Jag saknar dig. Så mycket att det gör ont. Men jag vet att det är bäst för båda. Och jag vet att allt kommer att kännas bättre snart... Fan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi. Tack, men det där var ju bara bilder på toan.

2010-03-10 @ 21:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0