Fullt ös, medvetslös!

Har inte haft mycket tid över till bloggen senaste dagarna. Har haft fullt upp varenda dag. Typ någon timme ledigt per dag de senaste dagarna, haha :) Men det är ju så det ska vara! Fullt ös, medvetslös!

Senaste dagarna har jag jobbat, tränat, umgåtts med folk, osv. Linnea följde med mig hem efter jobbet i torsdags. Vi hann typ bara hem och äta middag innan Johanna och Christoffer kom och joinade oss. Vi såg på filmen Up. Den var söt, haha :)

Igår var jag, Linnea, Christoffer och Jessika i kanis och åkte för fullt! Eftersom Linnea skulle ha mina skidor fick jag åka bräda. Det var lite intressant, men gick iaf bättre än jag trodde ;) Sen for vi hem och gjorde oss klara inför kvällen, åt middag, osv innan vi for till Jessika. PARTYY! Hehe. Det jag jag, Linnea, Josefina, Jessika, Christoffer, Oskar och Joakim. Det var kul! Efter några timmar drog vi till Luleå där ett par timmar spenderades ¨på Cleo. Nice nice!
Vid tre när dom stängde for vi på maaaaax och åt maaaaaaat. Kände att lite salt kunde vara en bra idé liksom ;)

Nu har vi vaknat och ätit frukost. Jag ska ta mig en dusch snart. Kan behövas, hehe ;) Vid tre går Linneas buss och tänkte jag försöka mig på att träna lite. Har ju inte varit på gymmet på två dagar nu, så det är verkligen på tiden! Vi får se vad jag orkar med, för jag måste erkänna att jag är en aning tärd efter natten ;P Funderar helt seriöst på att vara hemma ikväll. Har inte varit hemma själv utan kompisar/Linus sen förra fredagen, haha. Men det är ju kul att ha mycket på gång! Har inga planer för resten av helgen. Det blir väl att chilla, träna och ta allt som det kommer! :)



Har mammas dator, så det fanns inte så mkt bilder att välja mellan ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0