GH

Idag har jag varit borta hela dagen. For som vanligt kvart i åtta imorse ör att hinna med bussen. Kom hem från piteå halv sju och då gick jag till Linus och umgicks med folk där. Vi spelade Guitar Hero och såg på film. Dock var både Linus och Morgan ganska mycket bättre än mig på gh, men det vr ju inte så oväntat ;P

Kom hem typ halv elva (?) så jag har inte hunnit vara hemma mkt idag ;P Men imorgon är jag ledig!! Lelle tyckte att jag hade jobbat på bra så jag får vara ledig sista dagen, hehe. Dock inte så roliga saker som ska göras.. Ska plugga och städa. Men sen ska jag träna också! Och det blir nice ;D Var för trött för träning idag. Har varit trött hela dagen. Sovit alldeles för lite senaste nätterna.. Men imorgon får jag sova längre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0