Ny plattång beställd :)

Gick ju med i miljonlotteriet förra månaden eftersom Linus säljer lotter åt dom och hade en dålig säljdag. Har dock gått ur det nu, för jag har inte råd att ha en prenumeration på lotter på 240 kronor varje månad. Men jag vann lite småsummor på några lotter och då får man beställa grejer från hemsidan för pengarna man har vunnit. Jag beställde en ny plattång! Inte för att jag känner att jag har världens största behov av det, men det fanns inte mkt annat intressant ;P Och min plattång är rätt gammal och sliten. Jag plattar ju sällan håret nuförtiden eftersom det blev så nött av allt plattande, men när jag väl ska platta håret är det ju alltid nice med en bra plattång ;)

En sån här är det:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0