PAIN

Jag har så fruktansvärt ont i foten! Idag när jag sprang på löpbandet kände jag i slutet att min fot gjorde lite ont. När jag tog av mig skon och sockan såg jag att en ådra hade blivit jättestor, men jag tänkte att det nog skulle bli bättre. Har det blivit? Nej. Nu har jag så ont att jag knappt kan gå :/ Hoppas det blir bättre imorgon!

Jag var på ÄP och åt middag med Emil. Vi åt pizza för vi tyckte att det kunde vara kul att bli lite tjocka, haha :) Vi satt där i två och en halv timme, men det kändes ju max som en timme. Haha, tiden går fort när man har roligt! :) Sen haltade jag nästan hem för min fot har blivit värre :P

Nu har jag pluggat lite mer. Grymt tråkigt, men lika bra att göra bort det nu, för jag kommer ha fullt upp imorgon och i helgen :) Nu har jag en liten pluggpaus, men ska strax fortsätta. Sen blir det väl ett avsnitt av DH ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0