Piiiiiiiano!

Min dag började på gymmet. Funderade starkt på att skippa träningen idag eftersom jag är helt slut i hela kroppen. Tycker inte att jag har tränat ovanligt hårt i veckan, men jag kanske har det, haha :) Kunde iaf inte träna nå styrka idag pga träningsvärk, men det blev istället att cykla i 60 minuter. Det var grymt skönt! Hann inte ens bli less ;)

Sen bytte jag om och gick mot studion för att fortsätta med min skiva. Idag var Christoffer med och han fick sköta rec-knappen, haha :) Jag fortsatte spela in pianokomp idag och sen fick jag lära mig lite om hur man kan finjustrera, mixa, osv. Kul kul :)

Nu har jag städat lite. Observera lite. Men jag tror att jag vågar ta hem folk iaf ;) Det kommer hit några ikväll nämligen! Och nu ska jag hämta frugan på busstationen ;D

Sugen på sommar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0