Tiiiidigt!

Idag är jag vaken tidigt. Börjar skolan tio över åtta, men vaknade halv sju och trodde att jag hade försovit mig. Sen hade jag svårt för att somna om, så jag gick upp sju idag istället för 10-15 över.

Jag har muntligt förhör i engelska idag. Läste igenom texten en gång igår men kunde ju redan allt som stod. Väldigt lättsamt pluggande med andra ord ;) Men alla kommer inte hinna göra texten idag och ias känns det väääääldigt ovärt att fara på skolan eftersom jag troligtvis har hål till tjugo i ett sen. Kanske till och med tio över två. Hmm ;P

Övriga planer för dagen är att träna. Som alltid ;) Men på måndagar brukar jag ju fara på steppen på korpen, men det går inte med min fot :/ Hoppas det går nästa vecka! Men istället för att fara på korpen ikväll ska jag tvinga Christoffer att umgås med mig för jag har mycket att prata om, hehe :) Stackarn! ;D

Hade förresten lite konstiga drömmar inatt! Jg drömde att jag var på en yogaklass och mamma snodde min yogamatta så jag fick dela matta med Chris. Ofta vi ens skulle gå på yoga?! Fats å andra sidan drömde jag ju att Johanna rökte, så jag har inte så trovärdiga drömmar ibland ;D

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en bra dag!



kram

2010-03-22 @ 08:47:24
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, oj oj då ;)

2010-03-22 @ 16:40:38
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0