Allt går att laga med eltejp!

Det här har jag gjort med eltejp:





Jag har lagat mina studentskor! Man ska inte gå med dom i grus. Klacken nöts upp. Bara så ni vet ;) Så nu har jag lagat dom med vit eltejp. Kanske inte ser så snyggt ut på nära håll, men när jag har dom på mig kommer det nog inte att märkas. Bättre än att ha dom som dom var innan iaf ;) Och det kändes som att det var bättre att laga dom här skorna än att köpa nya. För jag vet att jag aldrig kommer att använda dom förrtom studenten. Så jag har varit lite pysslig och sparat pengar på det ;) Det gäller att ha lite fantasi!


Kommentarer
Postat av: lucke

Fin blogg du! :)

2010-05-20 @ 15:28:12
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hur snyggt blev det liksom

2010-05-21 @ 16:29:06
URL: http://nattstad.se/bellis*
Postat av: L

jag kommer vara så full att jag inte märker dina tejpar:D! puss<3

2010-05-25 @ 11:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0