Engelska

Då var proven över. Snart har jag inga mer engelska lektioner! Lite kvar på C-kursen, men jag håller tummarna för att dom ska göra bort det nästa vecka då jag är utomlands ;) Vi har ju inga prov kvar, bara lite genomgångar. Så det skippar jag mer än gärna!

Undrar hur proven gick egentligen? På reading-delen fick jag läsa samma stycken flera gånger för hjärnan var för trött för att reagera ;P Men ändå var jag klar typ först! Jag och Cecilia var dom första som gick. Så vi får väl se hur många rätt jag har prickat in. Svarade på nästan allt, men fick blackout på vad tillåta var på eng.
Listening-delen gick bättre än jag trodde. Lite jobbigt när nån med mycket dialekt pratade. Jag är INTE bra på dialekter. Tycker till och med att det är svårt med svenska dialekter ibland ;)

Under pausen mellan proven behövde jag frukt, kaffe, cigg och sol och sen blev jag genast piggare och klarade mig genom andra provet också, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0