Godmorgon!

Igårkväll kunde jag itne sova. Var så speedad och började istället städa lite smått i lådor. Sov hemma för första gången på en evighet. Älskar min säng :)

Jag ställde larmet på nio och for ut och åkte inlines. Det blev bara en halvtimme, men det fick räcka eftersom jag kände att jag började få skavsår. Får köra en längre runda typ imorgon. Måste bara vänja fötterna lite ;)

När jag kom hem lyxade jag till det lite i duschen. Hårinpackning och ansiktsmask. Kan inte komma ihåg sist jag använde ansiktmask och nu är huden len och fräsch! Wonderful! :)

Dagens första och enda lektion är klockan ett. Sånglektion. Och insåg nu att jag helt har glömt att öva på läxan. Hmm. Får kolla upp den nu då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0